God morgon, GOOOD MOOORRRGGGOOONN!!!

0kommentarer

eller ja klockan är ju halv elva..... Sitter här i sängen med min dator i knät ( ja, jag vet att det inte är bra för datorn. ska köpa en data kudde ;) ) har grymt ont i mina knän, ben, fötter och i magen (träningsvärk!!! :( ) I går på gympan sprang vi Rlålandshovsparken (stavas??)först så joggade vi runt typ hela parken, sedan gjorde vi tre intervaller (man springer tre min, och sedan får man vila i en minut) sedan gjorde vi någontig som kalldes för 60/30 och då skulle man springa i en minut och sedan vila i 30 sek, och det gjorde vi 6 gånger..... super kul!! NOT!!! fick super ont i mina knän så jag tog det lite lungnare..... är väldigt trött också, pluggade hela kvällen igår, och har fortfarande massor kvar!! :( aja det är väl bara att göra!!! det är bara i dom roliga ämnena som jag måste plugga i så det går nog ganska fort, så länge man har bra musik i öronen så går det bra!!! nej nu ska jag sluta ska koka lite te och sedan plugga, hoppas att ni får en roligare lördag!! Hej dååååå / Bamsehund :)

Kommentera

Publiceras ej