Blogg time!!

0kommentarer

Hej mina små grisar!!

sitter här vid datorn med skön musik i öronen, toppen!!! Har pluggat lite och sitter nu och vänter på att maten sak bli klar sedan ska jag renskriva min läxa!!
hhaha gud vad jag har skrattat idag!! OMG!! Hahha hade tv timmar medicin ( mitt favorit ämne!) och vår medicin lärare är väldigt roligt, han får lektionerna att bli jätt roliga och vi skrattar väldigt mycket på hens lektioner! Som till exempel idag så gick vi igenom lite olika saker, först så pratade vi om olika smärtor.... och som typ alltid när man pratar om smärtor börjar alltid läraren prata om menssmärtor och ni skulle se killarnas miner ( vi har bara två killar i min klass) hahahah dom var såå obekväma!!! ahahah!!! sen så kom vi in på lite obekväma saker som till exempel Skopi som är när man stoppar in lite kameror kroppen ( ahhah det där lät jätte konstigt, men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara för er så att ni fattar?! ) det finns olika skopi, t.ex. Bromkoskopi, Rectoskopi, Koloskopi, laperskopi, Cystoskopi och Gastroskopi ( känner ni igen dom??!) (förstår m ni inte gör det, visste själv föst inte vad det var!! heheh) men i allafall Bromkoskopi är t.ex när man för ner en kamera i luftvägarna, för att se om det finns några cancer tumörer eller andra saker, Rectoskopi är när man kollar slemhinnorna i rumpan ( och det är nu det roliga kommer) ahhaha vår lärare skulle förklara hur det gick till, och började rita upp på tavlan hur man satte in kameran i rumpan, och det var någon som missförstod typ hela grejen och trodde typ att man satte in en stor kamera, och då började alla gap skratta och läraren fick förklara att kameran är jätte liten!! hahahah och sen så började läraren förklara hur dom andra skopierna fungerade ( tänker inte skriva upp det ) ch ju mer han berättade ju mer blev alla obekväma och började skratta mer och mer!!! OMG vad vi hade roligt!!! det kanske inte låter så jätte roligt men det var det, är ju så svårt att skria så att ni också ska fatta!! hahaha ja det var typ min dag, har ju haft massor av andra lektioner också men dom var inte lika roliga så jag skiter i att berätta om dom!! nej nu ska jag inte tråka ute er längre!!! ha det så bra så hörs vi senare!!! / Bamsehund

Kommentera

Publiceras ej