Ångest-dag!!

0kommentarer

jaha nu är helgen snart slut!! ÅNGEST!!! Det var tt litet tag sen jag skrev här, skrev ett inlägg i går men så klumpig som jag är så råkade jag radera det och jag orkade inte om det.... ja vad har hänt då medans jag varit borta?! typ ingenting!!! Jag har varit iskolan (SUPRISE!!!) sen har jag varit hemma och pluggat (SUPRISE!!!) Ja det är typ det jag har gjort!! har nu gjort något roligt?! Nej sen i helgen så hade jag tänkt att jag skulle handla lite saker till skolan, men icke sa picke!! det enda jag kom hem med var en bok som jag har velat läsa (torka aldrig tårar utan handskar) sen tänkte jag köpa en till bok till mitt svenska arbete (blod är tjockare än vatten) och så klart så har man slutat sälja den boken!!! FAAAAAAAN!!! sen skulle jag köpa ett nytt pennskrin, gem,m.m. men jag var så irriterad på pappa så jag orkade inte ens kolla på dom sakerna, sen gick jag hem och la mig i sängen med datorn i knät och kollade lite på svenska hollywood fruar på tv3 play..... och i dag så ska jag plugga lite engelska (jippi!!) och sen bara slappa typ, orkar inte hitta på någonting.... hoppas att ni har haft en roligare helg än vad jag har haft, så hörs vi kanske i morgon!!!! heeeeej dååååååååååååååååååååååååååå

Kommentera

Publiceras ej