Tordag, 11 oktober

0kommentarer

Hallåååå!!
 
skrev ett inlägg  i går, men jag måste ha glömt att klicka på puplicera (typiskt mig!!!) Aja det var inget viktigt inlägg.... Idag börjar jag 13.50 (fett segt) och slutar 15.45 (alla mina lektioner är inställda, förut om etiken!!!) så det käns lite onödigt att åka till skolan ha två timmar etik, som desutom är skit tråkigt!! och sen sluta!! Men aja, de är bara att gilla läget och åka dit!! :( vill ju inte ha frånvaro!!! Ska snart klä på mig och sedan springa ner till affären och köpa smör och mjölk, och vem vet... jag kanske köper någonting gott också!!! Och sen ska jag plugga lite medicin ( :) ) och sen äta lite lunch och sen åka till skolan -_-jaanu vet ni hur min dag ser ut, hoppas att ni får en roligare dag så hörs vi senare!! Heeeej dåååå

Kommentera

Publiceras ej