Tisdag, 23 oktober!

0kommentarer

Hej!!
 
Oh herre gud!!!! längesedan jag skrev här!! Har tänkt skriva många gånger, men det har liksom aldrig blivit av!!! Har haft så jäkla mycket i skolan och ha det fortfarande, prov hit och dit och redovisningar som ska förberedas, böcker som ska läsas ut och bla bla bla!!! Och det gör ju inte saken bättre att man måste sitta och plugga på höstlovet -_-............ aja denna dag har verkligen inte varit min dag!!! Börjad dagen med att försova mig med två timmar så att jag kom tjugo minuter försent!!! JIPPI!!!! Hela dagen blir ju lksom försörd, så jag har varit ganska halv död idag, och det gjorde ju heller inte saken att vi fick soppa till lunch så det ända jag åt i dag ver en skål med sallad MUMS!! Sen har vi haft historia prov och det gick väl sådär, jag vet att jag kan mycket mera så jag ska göra omrov efter lovet, vi fick även reda på våra resultat i från dom båda medicin proven som vi haft, men jag vågade inte se på dom... jag och en annan tjej gick och flummade runt, och sedan gick vi och köpte (eller ja hon köpte ett kinderägg till mig)   och jag köpte en flaska vatten... ja så här har min dag sett ut!! KUL VA!!!! Pratade precis med en gammal klasskompis, och fyyyy vad jag saknar mina gamla kompisar!!!! :'( ska föröska träffa dom på lovet!!! <3 <3 JAHA  nej nu ska jag försöka plugga lite!!!! goood byee!!!! 

Kommentera

Publiceras ej