Lång dag...

0kommentarer

...Ja kom hem för en stund sen, har varit en låååååång dag!!! jag har haft mina vanliga lektioner (två timmar medicin, en och en halv timme engelska, en och en halv timme matte och svenska i en timme) slutade i egentligen 15.05 men var tvungen att stanna i skolan för att gå på extra matten som är på onsdag, och den började 16.05 så jag och en tjej som jag umgås med gick till hem köp och köpte en var sin chokladkaka, och sen satt vi och delade på dom. Och vi äffaren blev vi lite övertrötta så vi stod typ jätte länge i affären och bara skrattade för att vi inte kunde bestämma oss för vad vi skulle ha. så vi satt där i en timme och åt choklad och sen hade vi matte i en timme så jag slutade 17.05.... sen var jag tvungen att åka till kungsholmens biblotek (stavas?) för att försöka hitta blod är tjockare än vatten, och jag gick runt där i 45 min och tillslut så fågade jag en tant som jobbade där och då tog det ytterligen 10 min tills vi hitade den, sen så var en av lånnemaskinerna trasig så det var jätte lång kö, och såklart så skulle en mamma envisas med att låta sina barna hjälp till och visst det är ju bra att hon lär dom, MEN TÄNK EFTER LITE!! Det var jätte lång kö och alla ville bara hem, sen efter ett antal minuter så var det äntligen min tur, så jag lånade boken och gick sen vidare till bussen, och då stod det att bussen var försenad så jag satt där ett tag, men tillslut så kom den.... så jag satt och läste min bok, och såklart så ska det komma ett skrikande barn med sin morfar eller vad han nu vad, och hon skriker att hon kan 1+7 blir 8, och sen börjar morfarn sitta och slå på mitt huvudstöd eller vad man nu ska kalla det för... så jag fick lägga undan boken, och sen så blev det trafik stockning vid tegelbacken... stod typ där i en halvtimme :( sååå efter många om och men sååååå är jag ÄNTLIGEN hemma!!!! så nu är jag super trött så det blir nog inte så mycket plugg i dag, ska bara träna lite inför redovisningen som vi har i etik i morgon sen äta middag och sen lägga mig i sängen och läsa!! Hoppas att eran dag inte har varit lika lång som min har varit så hörs vi i morgon!! Hej dååå

Kommentera

Publiceras ej