Ingen ork....

0kommentarer

till att bloggen den sista tiden, har varit/är väldigt mycket i skolan just nu och kommer att vara det ett tag!! S det är därför jag inte skriver här på bloggen, har liksom ingenting att skriva om känns det som jag vet liksom inte vad ni vill veta och inte veta!? Har heller inte mått så där jätte bra på den sista tiden, har saknat mormor så otroligt mycket att jag har gråtit i mängder......men glädjen börjar komma tillbaka lite då och då men oftast så orkar jag inte vara glad, har liksom inte haft någon ork att verken umgås med familjen eller med komisar.... men jag hoppas att glädjen snart är tillbaka igen!!!!  Kommer inte att bli så mycket bloggning,hoppas att jag kan blogga mer när lungnet lagt sig och att även glädjen kommit tillbaka!!! nej nu måste jag fortsätta plugga....... hej ddååå

Kommentera

Publiceras ej