Har inte orkat...

0kommentarer

...att blogga på den senaste tiden, har varit så mycket i skolan och jag helt enkelt inget att skriva om!! Vad vill ni att jag skriver om?! Och ja jag vet att jag inte lägger upp några bilder längre, men jag har liksom ingen tid att fota, sen fattar jag inte rikigt hur jag för över mina bilder till min nya dator :P men ni har väl inte glömt bort att ni jätte gärna får följa mig på Instagram, jag heter Bamsehund och jag försöker att lägga ut bilder där så ofta jag kan :)
 
Nej men vad ska jag skriva om?? Emm det gå bra i skolan och jag tycker fortfarande att det är jätte kul, sen kanske jag inte gillar alla lärare men det är ju en annan sak :P Man kan ju inte gilla allt!!! och det är skönt att alla lärare har förtroende för mig och dom frågar alltid om saker och ting går för långsamtt och sånt, eftersom ganska många i min klass har svårt för att sitta tysta och lyssna på lärare, så får vi oftast gå igenom samma saker flera gånger vilket kan bli ganska tjatigt, och jag tycker att det är jätte bra att dom frågar mig om jag tycker saker och ting är jobbigt och dom frågar väldigt ofta om hur det är på lektionerna och sånt :)Me like!! nej nu har jag inget mer att skriva om, hörs senare!! hej dåååå    
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej