Gud vad jag ÄLSKAR min.......

0kommentarer

..... klass!!! asså dom må vara jätte jobbiga på alla lektioner!! Men i dag på idrotten skulle vi göra massor av stafeter och lite samarbets övningar, ibörjan tänke jag Oh nej!! inte stafet!!!!! Men det var faktist väldigt kul och alla i mitt lag var jätte snälla mot än och dom peppade än när man höll på att ge upp!! Jag har aldrig varit med om att alla peppeat än och att om det går dåligt för än så säger alla att det är lungt och att det inte gör någonting, så var det absolut INTE  i min förra skola!! där klagade alla på en och sa massa onödiga saker till än, om man t.ex missade en boll så börjar alla att sucka, Men i min nya skola så skrattar man bara åt det och säger att det inte gör någonting!! Och detta fick faktist mig att börja gilla idrott, jag kan ju inte säga att jag ÄLSKAR idrott men jag kan säga att jag tycker att det har blivit roligare!!!!   I min förra skola hatade jag verkligen idrotten och om jag ska vara helt ärlig så hittade jag faktist på vissa ursäkter för att få slippa idrotten, ( men bara ibland :P ) Nu ser jag nästan ifam emot idrotten, är inte det lite konstigt?! nej nu ska jag ta och sluta, kanske inte världens roliga inlägget, men men det får ni stå ut med!!! ha en topppen bra fredag!!! Heeej dåååååååååååååå
 

Kommentera

Publiceras ej