Torsdag, 8 November

0kommentarer

Hej! ja jag vet jag har varit usel på att blogga på den senaste tiden, och jag tänker inte ge er massor av ursäkter, för jagt ror ni fattar varför jag har varit borta i från bloggen.......
 
Aja skit i det nu är jag här och nu tänker jag skriva lite :) Kom Hem för en stund sen från skolan, vi hade sån här omprovsdag, så alla lektioner är inställda. Och jag åkte dit vid 8 för att komensera mitt historia prov som jag gjorde innan lovet och nu håller vi tummarna på att jag iallafal får ett E (godkänt) visst det skulle vara skönt om jag fick ett C men jag känner att ett E är minst lika bra, så länge jag inte har några F varningar så är jag nöjd!!! :)  och I morgon så är det matte prov! Jippi!! (not) så jag ska plugga lite till det också så håller vi tummarna på att det går lika bra som det andra matte provet där jag faktist fick ett E!! nej men nu märker jag att detta inlägg börjar bli tråkigt, ses och hörs senare heeeej dåååååå

Kommentera

Publiceras ej