HALLOWEEN..........

0kommentarer

Hej!
Hur är erat höstlov? Mitt lov har hitills varit ganska bra, har inte gjort så mycket utan har mest bara tagit det lungt och samlat krafter till skolan, härom dan så bakade jag och min syster bullar vilket var super mysigt, och dom blev ganska goda faktist.... (hahahah jag har typ ätit upp alla) sen igår så träffade jag mina kompisar vilket också var super roligt och mysigt, har inte träffat dom på tusen år känns det som!!! vi gick till ICA och köpte lite fika och sedan hem tll en av mina kompisar och satt och åt fikat och bara satt och pratade, sedan satte vi oss framför tv:n. Sedan så gick jag hem för att laga mat åt mamma och lillebror, och sedan mötte jag upp tjejerna och gick och hyrde film och köpte godis, gick sen hem till dom och tittade på skräckfilm och åt godis och sedan tittade vi på några avsnitt av Glee, sedan gick vi och la oss, och nu  så är jag hemma, har diskat lite och ätit två bullar ( hahaha tjockis!!!) och nu sitter jag framför datorn, funderar att plugga lite idag så jag får det mesta gjort så att jag slipper sitta och vrålplugga i helgen!!! jaha... nej kanske ska ta och sluta nu, har inget mer att skriva.... hoppas att ni har ett bra lov!!!
 
 

Kommentera

Publiceras ej