Fredag, 30 November!

0kommentarer

what's happening!!!
Hallå där bloggen!! Ja som ni kankse har sett så har jag inte varit så jätte aktiv här på bloggen!!! Just nu så har bloggen kommit i andrahand!!
 
Eftersom att jag var magsjuk hela förra vekan så har jag denna vecka bara försökt ta igen allt som jag missat och samtidigt lämna in massor av inlämmningar och skriva massor av prov!!!! Asså denna vecka har verkligen varit ett helvete!!!!  Jag har haft hemma tenta i medicin, prov i engelska, prov i svenska, prov i vård och omsorg inlämnings uppgift i etik och grupp arbete i hisoria, m.m.!!!! men ändå som har denna vecka varit helt fantastiskt!!! Asså då menar jag i klassen, denna vecka har alla varit på sina bästa humör , jag har skrattad massor och verkligen haft kul!! hahahah det kanske beror på att dom som jag umgås med har varit sjuka!! (ahahah nej men gud va taskig jag är!!!!! :P ) nej men stämningen i klassen har i allfall varit jätte bra!!! JUSTE VET NI VAD JAG FIK REDA PÅ I DAG!!!! jag fick reda på hur det gick på vård och omsorgsprovet som vi skrev för någon vecka sen!!  OCH VET NI!! JAG FICK ALLA RÄTT!! 27/27!!!!! HAHAHA NI FATTAR INTE HUR GLAD JAG BLEV!!!! nej men nu ska jag sluta måste skriva klart arbetet i historian, ha det gött allihoppa så hör vi senare!!! hej dåååå
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej