Farsdag!!!!

0kommentarer

Tjena!!
 
Ni har väl inte glömt bort farsdag!? vad har/ska ni ge eran pappa? själv har jag inte köpt någonting till min pappa, utan jag har bakat äppelkaka åt honom :) som vi ska äta sen när han har kommit hem i från träningen!!! MUMS!!!!
 
Hahahaha kommer ni ihåg att jag berättade att jag skulle ha matte prov i fredags!? det blev inställt på grund av att någon la upp provet på våran FB sida, jag vet inte riktig hur personen fick tag på matte provet, men tydligen var det rätt prov och jag vet inte riktigt hur vår matte lärare fick reda på det heller, men lärare är ganska smarta av sig dom käner typ på sig saker och sen tror jag faktist att dom är rätt vana med att sånt här händer. Lite roligt är det att typ hela klassen tror att det är jag eller dom som jag umgås med har challat till läraren.... vilket det inte är, jag fick reda på att matte provet var på vår sida bara några minuter innan matte provet, och desutom så trodde inte jag att det var det rätta provet....  aja dom få tro på vad dom vill, jag vet bara att det inte var jag!!! nej men sen har jag och dom två tjejerna sagt att om dom fortsätter att anklaga oss så ska vi gå antingen till rekton eller till våra mentorerså att dom får ta ett snack med dom som anklagar oss!!! :)
 
Hahahah och en annan grej som har hänt är att i kväll skulle vi ha insparksfest/halloween fest men den blev inställd på grund av att det var för få elever som köpt biljetter till den , sen tror jag att det är typ ingen som vill festa på en söndag, jag menar om det hade varit på en fedag så hade det faktit varit ok och då hade jag nog få gått för mamma och pappa!! aja det är sånt som händer, men jag hoppas på att dom fixar något annat som vi kan göra, för det skulle vara kul!!! :)
 
nej nu orkar jag inte skriva, ha det så bra mina små gullegrisar så hörs vi sen/ heeeej dåååå

Kommentera

Publiceras ej