Plugghäst!!!!! 😔

0kommentarer

Heej sitter och pluggar till so prov som jag ska ha i morgon!!! Ååå det är sååå tråkigt!! So är verkligen inte min riktiga stara sida och inte plugga heller för den delen.....aka det är inte så mycket kvar i skolan... Snart blir det klass resa och sen bal och sen står vi där i kyrkan och ska säga adjö till varandra 😭ååå vad jag kommer att sakna min underbara klass haha även dom personerna som driver mig till vansinne. !!! Och det kommer kännas så konstigt att börja på en ny skola, jag har typ gått i min skolan nästa i tio år. !  Samtidigt ska det bli roligt att man slipper alla tråkiga ämnen och man får verkligen hålla på med det som man verkligen hålla på med sånt som man tycker är kul och intressant ..... Nej nu måste jag sluta innan jag börjar gråta hahaha heej dåå / bamsehund 😂

Kommentera

Publiceras ej