Ni och era jĂ€vla barnvagnar!!!!!!!! 👿

0kommentarer

Hej!!! TĂ€nkte skriva lite om en sak dom hĂ€nde mig i dag, vilket ocksĂ„ gjorde mig vĂ€ldigt irriterad!!!! Det började med att jag mamma och brorsan skulle Ă„ka till DjurgĂ„rden och lĂ€gga lite blommor pĂ„ mormors grav, och dĂ„ sĂ„ skulle vi ta spĂ„rvagnen , som vi alltid brukar göra. Och sĂ„klart sĂ„ Ă€r den proppfull nĂ€r vi ska gĂ„ pĂ„ den, som vanligt, och nĂ€r vi vĂ€l har kommit pĂ„ tĂ„get och det precis ska Ă„ka i vĂ€g kommer det en man med en stor barnvagn och vill sĂ„klart komma pĂ„, men grejen Ă€r att det finns ingen plats , och sĂ„ stĂ„r det en tjej bredvid mig med en barnvag och sĂ€ger att vi alla ska flytta pĂ„ oss sĂ„ att han kommer pĂ„, och Ă€ven hon ser att vi inte kan flytta pĂ„ oss, men Ă€ndĂ„ sĂ„ envisas manen att köra in vagnen pĂ„ tĂ„get , och den andra tjejen stĂ„r och skriker pĂ„ oss alla att vi ska flytta pĂ„ oss att vi inte visar nĂ„gon hĂ€nsyn till dom som kommer med vagnar!!! Och jag försöker att sĂ€ga till henne att det inte gĂ„r att flytta pĂ„ oss, men hon lyssnar inte och fortsĂ€tter att skrika, tillslut sĂ„ kommer det en kontroll man och sĂ€ger att barvagnar inte fĂ„r stĂ„ i denna spĂ„rvagn. Och Ă€ndĂ„ sĂ„ pressar mannen med barvagnen och visar absolut ingen hĂ€nsyn om att det stĂ„r smĂ„ barn och att han faktiskt gör illa folk nĂ€r han pressar in vagnen,han körde nĂ€mligen ihjĂ€l mina fötter och gjorde dĂ„ att mina skosnören gick sönder !!!!! Tillslut sĂ„ kommer barnvagnen pĂ„ , och dĂ„ istĂ€llet för att vara glad att han fick en plats sĂ„ stĂ„r han i stĂ€llet och klagar pĂ„ oss alla andra sĂ€ger att vi tar sĂ„ mycket plats!!!! UrsĂ€kta mig men vem Ă€re som stĂ„r med en stor jĂ€vla barnvagn nĂ€r den egentligen inte fĂ„r stĂ„ dĂ€r!!!!!!!! 😡 det slutade med att jag blev sĂ„ himlans arg sĂ„ jag gick faktiskt av vid nĂ€sta station, gör att jag inte orkade höra pĂ„ deras jĂ€vla gnĂ€ll!!!!!!
JAG Blir sĂ„Ă„Ă„ jĂ€vla trött pĂ„ folk som har barnvagnar!!!!! Dom tror hela tiden att dom ska ha förtur pĂ„ allt bara för att dom har en jĂ€vla barnvagn!!!!!! Blir sĂ„Ă„Ă„ jĂ€vla trött !!!!!  Vad tycker ni om det hĂ€r? Är det ok? Eller stĂ„r ni pĂ„ min sida? / bamsehund 👿

Kommentera

Publiceras ej