Nej nu skiter jag............

0kommentarer

god morgon, godmorgon!!!! Sitter här i mammas sköna säng och håller på lite med datorn! (äntligen!! funkar mitt internet!!!! :) ) funderar om ag ska gå och lägga mig en stund, har inte sovit någonting i natt :( det var någon i huset som stod och backade på nånting ( vet inte vad) och det lät i hela lägenheten, sen lät det som om det var någon som försökte ta sig in i lägenhetern :O aja jag vet inte vad det var som lät, det ända jag vet det är att jag inte har fått sova någonting....... är skit trött!!!! i dag tänker jag faktist skita i att gå till skolan... det känns som om det inte är någon idé, det är ju typ inga lärare där och inga andra elever heller.......... och jag känner att jag orkar inte sitta där i klassrummet helt själv :( och det finns så mycket annat jag kan göra!!!! nej nu måste jag verkligen sluta, håller på at somna....... ha det gött så hörs vi senare!!!! / bamsehund :)

Kommentera

Publiceras ej