LĂ€r er att prata med varandra!!!!!! 👿😡

0kommentarer

HallĂ„Ă„Ă„!!!! Sitter hĂ€r hemma och Ă€r riktigt arg pĂ„ min lĂ€rare!!!! Blir sĂ„Ă„Ă„ himlans trött pĂ„ dom!!!! Egentligen sĂ„ ska jag vara pĂ„ prao, som dom andra eleverna gör denna vecka, men nej jag fĂ„r inte praoa avlĂ„ng konstig anledning...aja jag gick iallsfall till skolan och skulle ha matte med min extra lĂ€rare, men hon visste sĂ„klart inte om det sĂ„ jag satt och vĂ€ntade pĂ„ henne i en halvtimme!!! Aja sen kom det en annan tjej som ocksĂ„ skulle ha matte sĂ„ vi gick runt i hela skolan, sedan trĂ€ffar vi pĂ„ vĂ„ran extra lĂ€rdes och hon sĂ€ger att Jon inte visste om att vi skulle vara dĂ€r, sĂ„ hon ringer min matte lĂ€rare och frĂ„gar vad jag ska göra, och dÅ sĂ€ger hon att jag ska plugga till ett kemi prov dom jag ska göra om?! Jag blir sĂ„klart super irriterad pÅ henne för att hon inte har sagt nĂ„nting till mig att jag skulle sitta och plugga...... SĂ„ jag sĂ€tter mig i ett klassrum helt ensam och försöker att plugga !! Sen gick jag faktiskt hem för att jag blev sĂ„ trött och nu sitter jag hemma och skriver detta inlĂ€gg.... Ni fĂ„r ha det sp bra !!!! / bamsehund

Kommentera

Publiceras ej