Jag lever!!!!!!!!

0kommentarer

Hallååå bloggen!!!! Hur e läget!? Med mig är det sådär, mår illa och har ont i huvudet så jag har varit hemma idag , vilket jag också var i går😞 bläääää det är då trÅkigt att vara hemma!!!€ så jag ska nog försöka ta mig till skolan i morgon, msn missar ju så mycket när man är sjuk !!!😷 okej nog om att jag är sjuk....
Ja det var verkligen ett bra tag sen jag skrev här, hahahh kan inte ens komma i håg när jag skrev här sist!!!! Och vad har hänt medans jag har varit borta hmmhmm låt mig tänka...... Jo jag har hunnit bli 16!!! Yeeeey !!!!! Woooop woooop!!!  Och ni ba hur känns det??? Och jag ba det känns ingenting!!!!!😝😜 och ni ba vad fick du??? Och ja ba jag fick en iPhone!!!! Såå nu kan jag blogga ännu mer!!! Ni ba jaaaa!!!!!! 😉  och jag har även haft ett barn kalas!!! Ni ba vaaaas barn kalas, är du tre eller!!!!!! Och ja ba  jo det är sant!!!och nej jag är inte tre!!! 😄 det var faktiskt skit kul, ska se om jag har några bilder som jag kan visa er!!!!!! Jag kan skriva mer om det i ett annat inlägg för nu orkar jag inte skriva mer!!! Såå jag tackar för mig!!! / bamsehund👸

Kommentera

Publiceras ej