Inte långt kvar nu!!!! 😄😭

0kommentarer

Hallå kära bloggläsare!!! Tänkte skriva ett snabbt inlägg här!!!!! Ja, vad har ni gjort i dag få? Själv har jag suttit hemma och pluggat hela dan, haha har pluggat sen halv nio i morse så jag är lite trött nu!
Idag är det prick en månad till jag slutar, det är både roligt och skönt att det inte är så långt kvar nu... Men samtidigt är det fett sorgligt att prick om en månad kommer jag stå där i kyrkan med min klasskamrater och lyssna på alla fina tal och fina låtar som några ska sjung!!!  Usch jag minns som om det var igår när jag började i min underbara klass, jag kan inte fatta att vi ska skiljas åt efter så här många år!!!!!! Mina klasskamrater har verkligen funnits där för mig, inte nog som mina underbara vänner!!! Jag har aldrig haft så här fina vänner som jag har nu och jag kommer nog inte få det  heller!!!!! jag längtar sååå mycket till balen!!! Vi kommer att ha det sååå kul!!! Och jag kommer nog aldrig vela att den dan ska ta slut!!! Och vi alla kommer se sååå fina i våra balkläder, vi kommer helt enkelt vara den snyggaste klassen som har gått på Katarina norra!!!!!!! Och det kommer kännas så konstigt att aldrig komma tillbaka till min underbara skola, jag har ju gått på Katarina norra nu i nästan tio år!!!! Och att få börja i en ny skola och vara tvungen att börja om helt från början känns skrämmande men samtidigt roligt!!! För jag vet att jag kommer att hamna i en bra skola med bra lärare och jag kommer att älska min linje som jag har valt!!!! Nej nu måste jag verkligen skuta innan jag börjar gråta hahahahahaha ha det gött så hörs vi senare!!!! / bamsehund

Kommentera

Publiceras ej