16 woooop woooop!!!!!!!

0kommentarer

Hej igen!!!! Tänkte skriva lite om min 16 års dag!!! Ni ba neej vad tråkigt!!!! Men sånt är livet!!!!! Mohahaah
Dagen började med att min mamma och lille bror kom in sjungande i mitt rumm med lite paket och en kopp te!!  Sen öppnade jag paketen , jag fick två väskor ( en som jag kan ha i skolan och en som jag kan ha när jag flyttar mellen mamma och pappa) sen fick jag en perfym ( vet inte vad den heter) sen fick jag...... Kommer faktiskt inte i håg😝 sen klädde gick jag till skolan, där jag fick precis lagom med uppmärkamhet( jag gillar inte att få uppmärksamhet) så ett var skönt!!!! Sen gick jag hem, och jag och mamma gick och köpte indiskt mums!!!! Och sen hade mamma köpt en jätte tid tårta på chokladfabriken mums!!! Sen öppnade jag några till paket ( kommer ej i håg vad det var gör nått jag gick!!! Fett pinsamt!!!!!) fick lite pengar av farmor och farfar och av mamma, sen av mamma och pappa fick jag min iPhone ovh ett skal!!!! Och gissa om jag blev glad!!!!!! Eller ja
G blev Såklart glad av alla min presenter jag gick!!!! 😄 fick också en jätte fin Blombukett av mamma!!!!!! Av min syster fick jag ett stativ till min kamera och en självutlösarknapp!!!!!! Ja, vad mer ska jag berätta!!! Nej jag lägger ut lite bilder sen tackar jag för mig / bamsehund❤ps lägga ut bilderna senare, fattar inte hur man gör!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej