Tråkmåns!!

0kommentarer

ucsh vad jag är seg!! har inte orkat göra nånting idag, eller jo jag har städat mitt rum och duschat... sen har jag inte gjort ett ända skit......bläää och inte nog med det.. tiden idag har bara runnit iväg helt plötsligt så är kl 18:12.... och jag har ändå varit upp sen kl 7 imorse (vet inte varför, kunde bara inte sova) inte konstigt att jag är trött och seg..... jag har försökt att ta kort på dom klänningar som jag tänkte lägga upp på tradera, men bilderna blev skit dåliga.. så ni får nog vänta ett litet tag innan ni får se bilderna..... vad mer ska jag skriva.. jo,dag mår jag lite bättre än vad jag gjorde igår, har fortfarande ont i mina leder, men inte lika mycket som förut vilket är skönt..... nej nu får det räcka har inget mer att skriva om och jag märker att detta inlägg börjar bli skit tråkigt, så det är nog bäst om jag slutar, skriver kanske imorgon igen.... Hej då// Bamsehund

Kommentera

Publiceras ej