PISS DAG!!!!

0kommentarer

Ucsh vilken piss dag det har varit idag!!! jag har lidit av värk i mina leder, mensvärk, illamåendde och minnesförlust :( allt har bara varit piss!!! hade engelska nationella muntliga, vilket gick åt helvete... fick helt hjärnsläpp och glömmde bort vad jag skulle säga och vad ord betydde m.m kändes igen bra efteråt, hade sån lust att börja gråta, jag orkar verkligen inte mer, och orkar inte satas på skolan ,jag orkar ingenting just nu.... det är som att min kropp säger ifrån, det är typ en "kamp" för mig att gå ner för trappor, hela benen spänner till och det gör ont och känns obehagligt, men samtidigt så kan jag inte vara hemma bara för att jag har ont i kroppen, för då missar jag bara mycket iskolan och då blir det bara ännu jobbigare!!! orkar verkligen inte med mitt liv ibland, orkar inte med min kropp eller mig själv.... jag orkar inte ens umgås med min familj... nu sitter jag här för mig själv imitt rum med datorn iknät, istället för att sitta med mamma och brorsan och kollaa på tv och mysa....  VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG!!! brukar aldrig vara såå här!!!! usch vad jag saknar mormor!!! jag vill att allt ska bli som det var förut!!!  sorry för att detta inlägg blev deprimerat, har kommit tillbaka till min deppperiod........ God Natt!!! skriver kanske ett inlägg imorgon och då får vi hoppas på att jag är gladere!! ta hand om er alla, // Bamsehund

Kommentera

Publiceras ej