Noooooo!!!!

0kommentarer

nu sitter jag här framför datorn igen med en mage full med våfflor, det är ju våffeldagen idag!!! MUmS!!! brorsans kompis är fortfarande här, och nu skriker båda två!!! Toppen!! och jag som redan har ont ihuvudet!!!! Och inte nog med det, när mamma kom hem så hade hon med sig sin HEMSKA kompis!!! GUD VAD JAG HATAR HENNE!!!!!! HAHHA när jag såg henne tänkte jag NOOOOOOO!!! hahah gud vad jag är elak mohahamohaha..... nej men allvarligt talat, hon är en av dom vidrigaste personerna som jag har träffat,hon är är en sån här som börjar rota i kylskåpet och typ alla skåp man har, och när hon hittar någonting tex i kylskåpet så säger hon HUR KAN NI ÄTA DET HAR.... och så börjar hon babla på om varför man inte ska äta det och bla bla blaaa!!! och nu när vi skulle göra våfflor så stod hon och typ granskade mina rörelser och klagade på varenda våffla, att dom inte var frasiga m.m sen klagade hon på att grädden var för lös vispade, sen komenterar hon saker hela tiden, hon kometnterade hur brorsan och hans kompis lekte, hon komenterade hur kort jag är (vilket jag är van vid ) hon komenterar mammas inredning, min inredning som jag har i mitt rum m.m självklart så får hon komentera och tycka om saker och ting, men inte hela tiden, jag tror att jag blir galen!!!!!!  ahahah ska bli skönt när hon går!!!!!   HAHHA GUD VAD JAG ÄR ELAK IDAG!!!!! MOHAHAMOHHA!!!!

// BAMSEHUND!!! :)

Kommentera

Publiceras ej