JÄVLA huvudvärk!!!

0kommentarer

Heej bloggen!! Hur är läget? med mig är det väl sådär, var hemma idag ifrån skolan eftersom att jag har skit ont i huvudet och har super ont i mina leder och mår lilla :( ucsh jag hatar att vara sjuk, det är såå tråkigt här hemma.... aja får väl proppa i mig lite alvedon så att jag kan gå till skola i morgon...... jag vill ju inte missa när vi ska göra trerätters på hemkunskapen i morgon...:) ja, vad mer har hänt..... jo i lördags så gick ag till frisören och klippte mitt hår och tonade även håret mörkare, jag blev verkligen super nöjd, har nog aldrig blivit så här nöjd!!! Skulle jätte gärna vilja visa er här på bloggen ,men med tanken på att jag vill vara anoym så blir ju det lite svårt...... aja får se hur jag gör..... ja, har inget mer att skriva mer så det får bli att tacka för mig!!!

Hej då// Bamsehund

Kommentera

Publiceras ej