Håll käfften!!!!

0kommentarer

sitter nu här hemma och är "barnvakt" åt min lillebror och hans jobbiga kompis som pratar skit högt, aså jag tror fan att jag kommer att bli döv ahha nej jag skojar men han pratar jätte högt, eller nej han pratar inte utan skriker!!!! ååå jag tror att jag dör, och egentligen fattar jag inte varför jag måste "vakta" dom, dom är ju 12 och 11 år gammla, jag tror att dom klarar sig själva!!!! Men nej, eftersom mamma inte är hemma så ville min lillebrors kompis mamma att jag skulle vara hemma och se till att dom inte gör någonting dumt, och jag känner min bror väldigt väl och jag vet att han aldrig skulle våga göra nnågonting dummt... men aja jag orkar inte säga emot...... aja ag får väl helt enkelt skylla mig själv!!! :( jag som hade tänkt och ringa mina kompisar och fråga om dom ville träffas, men det kan jag glömma fett, för brorsans kompis ska stanna här tills kl 17:00!!!!! Bläääää Bläääää...... aja får väl försöka locka ut killarna på gården!!! ahahahahaha ....... slänger kanske ut ett inlägg senare om jag inte redan har dött då.... Hej då// Bamsehund :)

Kommentera

Publiceras ej