Brimful Of Asha....

0kommentarer

Heej! sitter nu här i mitt stökiga rum med musik i öronern.. tänkte skriva ett litet inlägg om ur dagen har varit.... Ja, dagen isig har väl varit helt ok, inget speciellt hände.. Började dagen med spanska vilket var ganska kul, eller ja vi gjorde inte så mycket vi har börjat på ett arbete som vi ska göra, så vi stt typ och leta efter fakta om det land man skulle skriva om, jag valde peru vet egetligen inte varför... sen hade jag håltimme i en timme, vilket var väldigt tråkigt... hade iget att göra... eller jo det hade jag visst, det är bara det att jag är såå himlans trött så jag orkade inte hahah så typiskt mig.. nej men det var faktist inte bara jag som inte gjorde någonting :) sen efter håltimmen så hade jag mentor möte, och där gjorde vi heller ingenting förutom att prata om tråkiga saker och åt kladdkaka :) sen var det dax för lunch, vilket var jätte äckligt ´, så jag åt inte så mycket ;( sen var det rast, och då var jag tvungen att stanna kvar i skolan, för att jag hade visst lovat min syslöjdlärare att jag skulle göra klart min trasmatta, vilket jag heller inte blev.. så jag måste stanna kvar iskolan imorgon och göra klart den... sen efter den tråkiga rasten så var det dax för att ha musik, men av nån konstig anledning så hade jag so istället :( vilket var skit tråkigt.....hahaha fick tillbaka mitt so-prov som vi gjorde för några veckor sen, och jag visste redan att jag behövde göra om det så det var ingen överreskning,men en ska som jag blev väldigt överasraskad av var att när vi gjorde provet så skulle vi göra ett dilemma, och jag trodde då att jag var tvungen att göra om den också, men nej gissa vad jag fick på den VG!!!! hahah det är typ första gången jag får VG så där, hha hha är väldigt glad för att jag fick vg på den, för jag körde verkligen järnet med den så det är kul att min so lärare också tycket att den är bra!!! OMG jag är såååå glad!!! sen efter so:n så var det dax för No, där vi skulle göra den praktiska delen av nationella provet i Biologi, och det gick väl sådär, eller jag hoppas att det gick bra, ja det är väl bara vänta och se ahahah..... hmm... a det var väl typ allt...... Hej då /bamsehund :)

Kommentera

Publiceras ej