Borta!!!....

0kommentarer

hallå där bloggen!! Nu är jag äntligen tillbaka efter allt upphåll, har helt enkelt inte hunnit eller orkat att blogga på den sista tiden...... det är sååå mycket i skolan nu!!!  Jag tror att jag dööööör!!!! hela denna vecka har varit bläää!!! Mycket att göra, läxförhör hit och dit, livräddning och massor av annat..... skulle egentligen gör om prov iso idag... men våran solärare jobbat visst inte på fredagar, och det fanns igen annan lärare som kunde ha det med mig!!!! aså ibland fattar inte jag ur mi solärare tänker, är han säger att jag skulle göra om prov på fredag (idag) när han inte ens jobbar!!! jag tror att jag blir GALEN!!! aja så jag gick hem... och nu sitter jag här och skriver och lyssar på musik.... ahhhahaha det sitter en skit stor harre utanför vårt fönster och stirrar in!!! han har suttit där sen imorse, och har inte rört sig en millemeter..... fett skumt!!!! aja nu måste jag återgå till mitt pluggade som går åt helvete!!!! had det så bra nu mina små söta grisar!!! Hej då // Bamsehund :)

Kommentera

Publiceras ej