Migrän! 😷

0kommentarer

Heej! Vad gör ni? Själv sitter jag och lyssnar på radio! ❤ ja, vad har hänt sen jag skrev senast?! Jo, en av anledningarna  till att jag inte har bloggar är att under dom här sista dagarna har jag försökt att vara med klassen och mina kompisar!!! Vi slutade ju i onsdag! Usch! Saknar alla redan!!!!!! På kvällen hade vi en grillkväll, vilket var super mysigt ! Dock var inte alla där, men det var mysigt ändå!! Alla var på sitt bästa humör och man kunde prata med alla!!! Och när man skulle gå ville alla krama än!!! Ja, sen igår så mådde jag verkligen skit !! Hade världens migränanfall så jag sov typ hela dan igår, och så fort jag rörde på mig kändes det som om jag skulle spy!! Inte roligt! Och jag som skulle på studentmottagning  😪men det var bara att stanna hemma, ifall nånting skulle hända! Men idag mår jag mycket bättre lår fortfarande lite illa och har lite ont i huvudet!!! Och idag kommer det lite folks hut! Kul! Vet dock inte vilka det är som kommer men det blir väl mysigt ändå!!! Ja vad mer?! Ska försöka lägga ut lite bilde sen som jag har på system kameran, men det går nog bli i morgon, för ni måsta jag städa mitt rum!!! Hahaha det ser ut dom ett bombnedslag!!!!Ja nu får ha det så bra så hörs vi senare!!! / Bamsehund

Kommentera

Publiceras ej