Kort sammanfattning på allt som har hänt!!!

0kommentarer

Hej!
Oj oj oj oj!!!!! Nu var det ett bra tag sen jag skrev här..... Aja tänkte sammanfatta allt som har hänt medans jag har varit borta!!!!!
Okej, jag kan börja med att jag har varit på en super rolig klassresa till Åland, vi hade det jätte mysigt!!!! Vi gjorde massor av olika aktiviteter tillsammans , vi " lekte" så ska det låta, åkte tramp båt, spelade kort, solade, sjöng massor av låtar!!!!! Ja det var typ det vi gjorde!!!! Vädret var perfekt!!! Bi hade sol alla dagar, dock var det ganska kallt!!!! 😊
Sen så var det bal igår, vilket också var super kul!!!! God mat, alla var på ditt bästa humör och alla var såååå fina i sina klänningar och kostymer!!! Våra lärare höll jätte fina tal åt oss!!! Det var nästan så att man började gråta!!!! Vår musik lärare sjöng en jätte fin låt till oss, och våra lärare sjöng även några låtar för oss!!! Det ända som var lite tråkigt det var att jag inte fick dansa vals!!! 😞 det var så att jag och en annan tjej skulle dela på en kille att dansa med, vilket jag tyckte var helt ok, men när det var dax för valsen så verkade det som att dom glömde bort att jag också skulle få dansa med honom !!! Så jag satt typ helt ensam!!! 😞 aja det är sånt som händer!!! ( om jag ska vara helt ärlig så är jag rätt van!!!! 😝) jag kanske kan lägga upp en bild i morgon hur min balklänning såg ut, jag var sjukt nöjd med den och jag kände mig faktiskt ganska vacker!!!! ( för första gången i hela mitt liv!!!!! ) klänningen var röd och ganska puffig, fast på ett fin sätt och så var den väldigt tajt i midjan!!! Tror att jag ska försöka sova nu, skriver mer i morgon!!!!  God natt, sov så gott!!!!! 😘/ bamsehund

Kommentera

Publiceras ej