Kina!

0kommentarer

Heej!
Idag har vi haft brännbollstunering 😏det var skit tråkigt! Som vanligt! Hahaha mitt lag var SÄMST!!!! Vi förlorade alla matcher😊 fast det var ganska skönt för då fick man sluta tidigt!ä
Ja vad har hänt annars då!? Jo helgen kom mamma hem i från Kina😄 vilket var kul eftersom jag inte har träffat henne typ på två veckor!!! Och hon kom hem med jätte fina saker, väldigt mycket små prylar, men det ippskattas väldigt mycket!!!! 😄 bland annat fick jag ett par svarta uggs ( eller var det heter) dom var super snygga! Jag brukar inte vara då förtjust i sånna skor, men jag måste säga att dom är väldigt snygga för att vara sånna skor, och dom är väldigt sköna!!! Me like! Sen gick jag ett par svarta hunters ( eller vad dom nu heter) och dom var också väldigt snygga!!! Hahaha jag och mamma skojade om att " nu är det bara en onepice dom saknas, sen är jag med i fjortis gänget!" hahaha dålig humor, i know😂😂😂😂 som sagt så fick jag flera små saker som jag inte riktigt orkar ta upp, då mycket saker var det!!!!! 😱😊 nej men jag kanske kan ta en bild sen om ni är riktigt nyfikna! 😉 ni ba neej!!! Hahaha nej nu måste jag sluta och vara mer social med familjen, min lillebror fyller ju år idag!!!!  Hej då! / bamsehund!!!

Kommentera

Publiceras ej