NÄRA DÖDEN UPPLEVELSE :O

0kommentarer

 Heeej!!

Ja det är faktist sant!!! jag tror att det var i onsdags. jag var på väg till skolan, och det var väldigt mörkt ute och väldigt halt. (hahahah  så att jag inte skulle halka) aja i allafall jag var tvungen att gå skit sakta,så när jag kom fram till övergångstället. Så var det en SKIT stor lastbil som var i vägen, så att man inte kunde se om det kom en bil eller inte... såå när jag kommer dit så står jag och tänker om jag ska gå eller inte (jag orkade nämligen inte vänta, eftersom jag hade glömt bort tiden hemma, så jag var rätt stresad) brevid mig stor det en ung kvinna eller vad man ska kalla henne för, och helt plöstligt börjar hon gå över, så då tänkte jag såklart att jag också kunde gå över, så jag typ sprang över med henna. oc när jag är vid mitten av vägen, kommer det en ganska stor bil med JÄTTE starka lampor, så jag blir totalt bländad av den där bilen, och plötsligt kommer jag på att jag står mitt i vägen, och mot mig kommer det en bil som har ganska hög hastighet... Så bilen börjar tuta som en galning och jag springer som en galning till andra sidan vägen... och när jag är framme vid andra sidan. kollar jag på bilen, och den bara kör vidare och fortfarande väldig hög hastighet... jag blir såklart jätte chockad och väldigt sakig...... USCH.... VISST jag var ju väldig korkad som gick över fast det inte var grönt, men jag tycker också att bilförare borde vara lite mer försiktigare, plus att dom inte borde ställa stor lastbilar, så att man inte kan se vägen.....
ja, just nu sitter jag och skriver här på bloggen, och ska nu avsluta inlägget...... skriver snart igen // Bamsehund :D

Kommentera

Publiceras ej