JAG VILL HA JULLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0kommentarer

Jaaag leeeeevvvvvvvveeeeeeeer!!!
Jaha... ännu en gång har jag lyst med min frånvaro här på bloggen och jag märker att jag inte heller har några läsare kvar :( hahhah nej men det är ju inte så jätte konstigt eftersom att jag aldrig orkar underhålla er....... Nej men allvarligt talat så har jag inte haft tid, dom sista veckrna har jag bara fokuserat på skolan och har inte orkat umgås med kompisar eller någonting .... det är knappt så att jag orkat att plugga..... men nu är denna vecka sista vecka innan jullovet och det känns såååå skönt.... och i morgon skriver jag mitt sista prov innan lovet och ska även lämna in mitt sista arbete :) det ska bli så jäkla skönt med jullov!! detta lov ska jag bara ta det lungt och umgås med mina BÄSTA kompisar som jag saknar så himlans mycket. Åker även till irland på julafton och ska vara där i tre dagar och hälsa på lite olika människor som jag inte har träffat, nej men det ska faktist bli jätte kul!! ska få bo på hotell, vilket jag aldrig har gjort i Irland. För när jag är där bor jag hos farmor och farfar, men nu ska vi åka dit med mamma och vi har ingen  som vi kan bo hos för alla dom som vi ska träffa har inte plats för oss.............
 
Nej nu måste jag sluta, måste samla kraft och plugga det sista inför medicin provet i morgon!! ska försöka skriva mer när stormen har lungnat sig!!1 Heeeej dåååå
 

Kommentera

Publiceras ej