Tjena!

0kommentarer

Hallå bloggen!!!

Nu äntligen kan jag blogga!!! Yeeey!! Mamma har okuperat (stavas??) min dator eftersom min lillebror har okuperat hennes ( eller ja, den datorn är egentligen hans) aja nu har mamma i allafall gått ut för att träffa en kompis :) själv har jag stor städat mitt rum.... så nu är det rent och fin ( ahhaha vi får se hur länge det håller :) )

ja vad har jag gjort dom här senaste dagarna?? jo jag har hunnit träffa lite kompisar, shoppat lite nya kläder ( kaske visar bild) Emmm hmm vad mer??.... igår åkte jag och mamma till Ikea, för att kolla på lite saker till mitt rum + kök + badrum... dock hittade vi igeting :( ahhhha på vägen hem så skulle vi ta bussen hem så var det jätte mycket folk på busshållplatsen, bland annat en tjej som stod och rökte, och då blev en annan person jätte arg på tjejen som rökte för att det kom lite rök på sina barn...mamman sa åt tjejen att hon skulle flytta på sig, men tjejen började ju såklart käfta i mot... sen går det några minuter så säger mamman till sina barn " tjejen som står där är dum, för hon lyssnar inte på mamma" aså OMG!!! Vem säger så till sina barn!!! Ok jag kan förstå att hon inte vill att sina barn ska får rök på sig. men att sitta och älta detta!!! jag och mamma stod och skrattade åt henne..... Stackars barn!! Sen när bussen kom så blev alla helt galna och började knuffas och dra i varandra för att komma på bussen först.... ahahhah ni skulle ha sett, såg ut som om vi var på ett zoo.... sen när alla har kommit på så upptäcker vi att det är någontig på bussen, för att den kör jätte långsamt på en motorväg... och då börjar alla klaga på killen som körde bussen, och sa "kan han ens köra en buss" jag tyckte fett synd om killen som körde bussen, jag menar han kan ju ite ha varit så gammal och det är ju inte hans fel att det är någonting fel på bussen!!! hahaha värsta klago dan igår!!! Hoppas att ni hade en klago fri dag i går!!! ihih nej nu börjar detta inlägg bli långt..... ha det så gött så hörs vi senare!! Hej då

Kommentera

Publiceras ej