Min Sommar!

0kommentarer

Hej!!
 
Ja, nu är sommarlovet snart slut :( och jag måste säga att detta sommarlov har gått jätte fort, känns som om jag inte har gjort någonting. Fast att jag har gjort det, jag åkte ju till Irland och var där i tre veckor och hälsade på familjen, vilket var super mysigt. vi gjorde inte så jätte mycket när vi var där eftersom alla jobbade, men jag tyckte nästan det var skönt att vi inte gjorde så mycket där, jag menar jag har ju typ sett allt där och gjort typ allt man kan göra där ( ok, kanske inte, men nästan ) jag har ju varit där enda sen jag var pytte lite. eftersom vi var där så länge så blev det jätte jobbigt när vi skulle åka hem, farfar stod och stor grät när vi skulle sätta oss i taxin, det gjorde farmor också, det var nästan så att jag började gråta...... jag ska vissa er alla bilderna som jag har tagit, måste bara komma på en bra ide på hur jag ska lägga upp dom :)
 
ja och sen har jag bara varit hemma och varit på landet och bara tagit det lungt :) som sagt så börjar ju skolan snart, och jag kom ju på att jag inte har berättat för er vart jag kom in på.......... som ni vet så sökte jag till vård-omsorgsprogramet på kungsholmens gymnasium...... och vet ni vad JAG KOM IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så det blir kungsholmen för mig i höst!!! u får jag entligen börja utbilda mig till det jag vill bli!!!!!!!!!!!!!! som jag har längtat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bloggar mer senare.... / bamsehund
    ¨                                                   
  
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej