Gröna Lund......

0kommentarer

Hej!
Har precis kommit hem efter en mysig frukost med mina kompisar åå cafét String, riktigt mysigt!! har aldrig varit där tidigare så det var roligt att testa något nytt :) Dock blev det inte så mycket frukost för mig, mår rätt lill från igår.... var på Gröna Lund med mamma, lillebror och min stora syster :) och jag måste säga att det var nog den roligaste Gröna Lund vistelse jag har varit på i hela mitt liv, förut hatade jag grönan så jag var egentligen inte så jätte sugen på att gå, men när jag väl var där så hade jag skit kul!!!! det var första gången jag kunde åka allt, har alltid varit för kort!!! jag åkte saker jag aldrig trodde att jag skulle åka, så jag måste säga att jag är lite stolt över mig själv!! :) men gud vad man har ont i kroppen efter åt!!!! Nej nu ska jag ta och sluta...... Ha det gött så hörs vi / Bamsehund

Kommentera

Publiceras ej