YEEEEEEEY!!!!!!!!

0kommentarer

YEEEEEEEEEEEEEEEY idag börjar påsklovet!!!! Så jävla skönt!!!!! hahah idag har det väl varit en ganska bra dag, eller ja dagen började väl kanske inte så jätte bra,men sen blev den bättre!!! :) yeeey!!! Egentligen så var det ganska onödigt att vara iskolan, ajaja våra lärare vill ju bara plåga oss... :P hahaha idag på spanskan så skulle jag göra min spanska redovisning, hahah började nästa att stor gråta när det var min tur för att jag var så nervös!! alla tyckte väl säkert att jag var skit töntig men aja jag bjuder på mig själv :P aja det slutade iallfall med att jag redoviade själv för läraren för hon såg verkligen att det var jobbigt, så det var iallafall bra. och då gick det faktist jätte bra, och det tyckte hon också :) YEEEEY!!! sen hade jag håltimme i en och ehalv timme så jag gick hem till min kompis och gossade lite extra med henes söta hund.. mys!!! och åt lite plättar. se gick vi till skolan och hade e och en halv timme matte :( och se slutade vi, så det var väldigt skönt, och ja, nu sitter jag här och skriver ett tråkigt inlägg................ nej nu tänker jag sluta orkar inte skriva mer!!! hahqahahah ja jag vet att jag är lat, men det är ju faktist påsklov!!! // Bamsehund :D

Kommentera

Publiceras ej