Hatar mig själv!!!!

0kommentarer

yeey ännu en dag som har varit skit!!!! Eller dagen i sig har väl inte varit så jätte dålig började dagen med matte och det gick väl helt ok sen hade jag två timmar svenska,där jag även kunde gå hem och jobba men gick hem till min kompis med några andra kompisar och drack te och satt och pratade, sen var det dax att gå till skola och äta lunch, men gick istället hem till en annan kompis och åt pannkakor mums!! sen var det dax för att ha spanska, och då skulle vi alla redovisa våra spanska power point, det var knappt hälften som redovisade idag och jag var en av dom..... :( Och det är väl lite därför jag hatar mig själv just nu.... det är alltid så när jag ska redovisa, jag känner mig helt redo och vill verkligen redovisa.. men sen när det är dax för mig så säger min kropp bara NEJ!! det låter kanske töntigt och som en ursäkt, men det är det verkligen inte!!! jag tycker själv att detta är jobbigt, men jag vet inte hur jag ska kunna fixa det, alla brukar bara säga till mig att jag måste ta itu med det och att jag måste lära mig att prata inför alla och att det inte är alls är läskigt!! m.m Och det är ju lätt för dom att säga!!! dom har ingen som helst anning om hur jag känner eller mår när jag ska redovisa eller prata inför en hel grupp!!! det kanske är enkelt för dom, men det måste inte betyda att det är det för mig eller alla andra som har detta problem!!! Samtidigt vet ju jag att dom bara vill hjälpa mig, och det är jag glad för, att jag har så många vänner som tror på mig!!! Och jag är grymt tacksam för det!!! men det är inte alltid att det hjälper!!!! :( och inte nog om det så är min spanska lärare skit arg på mig... :( och visst kan jag förstå henne, vi alla skulle ju ha varit förbereda och sånt för att kunna redovisa , och jag var förberedd det är bara det att min kropp säger ifrån det blir bara gröt i huvudet och allt bara surrar i mig :( usch det är inte lätt att vara tonåring!!! // Bamsehund :(

Kommentera

Publiceras ej