BLOMMOR!

0kommentarer

Hej!!  Har suttit i flera timmar nu och jobbat på so arbetet, och är fortfarande inte klar ZzZZ aså jag är så trött hahah skriver fel saker hela tiden :( aja... tänkte ta en lite paus och blogg lite.... och har betämt mig för att lägga ut några bilder redan nu!! (orkar inte vänta till helgen ahaha) Det ni kommer att får se i dag är bilder på blommor som jag har tagit, jag älskar vekligen att fota blommor!! Det är för att det är ganska lätt att få det att se bra ut, eller jag tyckr det.... här kommer några bilder som jag har tagit (OBS jag är ganska nybörjare med att fota med systemkamera) Men ni får jätte gärna skriva en kommentar (stavas?) om vad ni tycker om bilderna och om ni har några tips och sånt... skulle bli jätte glad :) ok nu ska jag sluta skriva och lägga ut bilderna!! Här kommer några smakprov!!
 







// Bamsehund




Kommentera

Publiceras ej