SO......ENGELSKA.......SPANSKA......!

0kommentarer

Heeeejsaaaaan!!

försöker att plugga men hamnade här i stället.... Har precis bråkat med min bror om vem som ska ha spotify ahaha och jag vann som vaniligt!!!!!! MOHAHAHAHA!!!! så nu sitter jag och lyssnar på musik ( VA OMG GÖR DU!!) kanske ni tänker nu hahahahahaha nej jag skojar!!!!

hmhmmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhhmhm vad har jag gjort idag??? Ja det kan man undra!!!

gud ni måste verkligen tycka att min blogg är tråkig!!!?? ( kanske därför jag inte har några som läser!!)) OK oK jag ska försöka att skärpa till mig.... men grejen är ju att jag har ju såååå mycket i skolan ( går ju sista året i grundskolan) mememememe jag ska skärpa mig!!!  nog om att bloggen är tråkig!! Idag har jag varit i skolan... skit kul!!! (NOT) hade svenska prov i dag, och det gick väl så där!! Jag är såå dum i huvudet!! Ifredags glömde jag mitt svenska häfte i skolan... -____- så jag har ju inte kunnat att plugga till provet... aja om det går skit dåligt så är det ju bara att göra om prov på fredag!! så det är ju skönt att man får en andra chans ( STAVAS??) nej nu måste jag verkligen sluta!! måste plugga!!! Adíos // Bamsehund :D Ps... Ska försöka att ladda upp lite bilder i från min system kamera... om ni har tur så kommer jag kanske hinner lägga ut bilderna till helgen!!!


Kommentera

Publiceras ej