OMPROV...........

0kommentarer

Hej!!!

Yeeeeey idag är det fredag!!!! dagen har varit helt ok, har hast två prov i dag :( (mindre kul!!) Idrotts provet gick det ganska bra, jag kunde nästan alla saker.. Var typ tre saker som jag inte kunde men aja (om det går dåligt, är det väl bara och göra omprov...) eller nej jag är ganska säker på att jag i allafall kommer bli godkänd!!!! och det är ju bättre än ingenting (även om jag har bestämt mig för att jag inte ska nöja (stavas?) mig med bara G men ajaja) Och som jag berättade så hade jag ju svenska prov i måndags, idag gjorde jag omprov på det, och jag tycker att det gick SKIT DÅLIGT!!! :( bläää hatar svenska!!!!! VET INTE VAD JAG SKA GÖRA!!! får väl prata med min lärare om att jag behöver extra uppgifter eller nått så att jag lär mig skiten!!!! ååå jag är såååå jääävla sur,.... jag pluggade skiten hur mig igår...........O R K A R  I N T E  M E R!!!!!   okej ska försöka att inte vara så negativ.... OM UNGEFÄR TVÅ VECKOR ÄR DET JU HÖSTLOV!!!  det kommer att bli super skönt, tänk man slipper tänka på skolan... man kan bara ta det lungt och ta sovmorgon,vara uppe sent, träffa kompisar!! LÄNGTAR!!!!!  ja det var väl allt jag har att säga.... skriver mer i morgon.... ( tyvärr kommer jag inte kunna ladda upp bilderna som jag lovade... min kamera är hos mamma.... och jag orkar inte gå och hämta den.... men jag lovar att jag ska ladda uåå bilderna så fort jag komer till mamma!!! ) Hej då // Bamsehund :D

Kommentera

Publiceras ej