Carry You Home.....

0kommentarer

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!

Sitter nu och lyssnar på en underbar låt, varje gång jag lyssnar på den tänker jag på min mormor som gick bort för snart ett årsen och min lilla kusin som precis blivit svårt sjuk och ligger på sjukhus :( När jag hör låten kommer alla minnen upp i mitt huvud, ibland jobbiga minnen, men oftast kommer det bra minnen som jag aldrig kommer att glömma......Varför måste världen vara så orättvist???!! :(
 ¤
Mormor, du ska veta att jag älskar dig och saknar dig skit mycket! kom tillbaka!!!!!!!!! <3   
¤Min älskade kusin, var en duktig pojke nu och se till att du blir bra så fort som möjligt, så att vi alla slipper vara oroliga för dig!
! Jag tänker på dig varje dag,vi alla håller i tummarna för dig!!!!!!!!! <3



Juste idag är det ju första advent!! jag och pappa har tagit fram våran vita gran( det är en plast gran) och pappa har pyntat den jätte fint (papap är väldigt noga om hur granen ska se ut,så jag lät honom pynta den ifred) ja vad har jag mer gjort.... jo dag fyller min underbara kompis år!!, så igår så var vi hemma hos henne och firade henne, och hafe verkligen skit kul.... jag det är typ det jag har gjort... imorgon är det skola :( orkar verkligen inte!!!!

Hoppas att ni alla får en underbar första advents kväll, ska försöka skriva snart igen...

// Bamsehund


Kommentera

Publiceras ej