H&M Versace Collection ........... <3

0kommentarer

Heeeeeej sorrrrrry  Nu var det verkligen ett tag sen jag skrev här, men jag har helt enkelt inte haft tid.... :( ja, Idag täkte jag lägga upp lite bilder som jag har tagit, men jag hittar inte min kamerasladd!!! :( aja


iallafall igår så släpptes ju den nya kollektionen Versace för H&M, riktigt snygga kläder!! Men ingenting som jag skulle vilja ha på mig, har bara hittat några klänningar som jag kulle tänka mig att ha på mig, men såklart så kostar det för mycket för min lilla plånbok hahah!!! nej här kommer ett litet smakprov för dom som inte har sett kläderna än, och så får i ha en bra fredags kväll så skriver jag kanske i morgon, och då kanske jag har hittad sladden till kameran..........











 

// Bamsehud :D

Kommentera

Publiceras ej