Did you give the world some love today?

0kommentarer

Tjena!!

Har precis kommit hem i från skolan och ska snart sätta i gång med att plugga :( men innan jag gör det tänkte jag skriva ett inlägga här :) roligt va??! (ahahah)

Ja, idag i skolan har det varit rätt lungt, började dagen med spanska, vilket var kul eftersom att det var rätt längesen jag hade spanska, eftersom jag var sjuk i måndags, sen hade jag håltimme och då gjorde jag typ igenting förutom att sitta och prata med kompisar ahaha skulle egentligen skriva ut saker då men alla datorer var upptagna :( sen efter håltimmen hade vi mentormöte (orkar inte förklara vad det är för nåt) sen efter set hade jag lunch sen rast. sen so (skit tråkigt) och sen efter so hade jag no vilket var roligt!


men en sak som jag stör mig på är att killar hela tiden ska bli arga när man inte förstår saker och sånt, som tillexempel idag när jag hade no. Skulle vi göra ett expriment (stavas??) vi blev uppdelade i fyra grupper, jag hammnade i grupp tre, jag fick jobba med tre andra killar( vilket jag är van vid!!) Ibörjan gick det jätte bra, men sen gick det lite sämre, Grejen är att två av killarna som jag jobbade med blev typ SKIT arga för att jag inte förstod några saker och sånt!!! så istället för att förklara för mig vad det är vi ska göra, blir dom arga och bara går vidare..... så det slutade med att jag gjorde uppgiften själv och gjorde mitt bästa av stiuationen... och det är inte bara en gång detta har hänt utan massor av gånger,tillexempel på gympan, så fort man inte kan fånga en boll eller kasta i väg den långt, men kanske inte kan springa lika fort som andra för att man kanske har varit sjuk eller sånt och vill börja lungt JA, DÅ BLIR KILLARNA SKIT ARGA OCH SÄGER ATT MAN ÄR DUM I HUVUDET OCH ATT MAN BARA FÖRSTÖR HELA TIDEN!!! jag tar absolut inte åt mig när jag hör sånna saker, men lite ledsen kan man bli ibland speciellt när man verkligen har gjort sitt bästa!! jag är riktigt trött på att höra sånna saker, HALLÅ ALLA KILLAR DÄR UTE I VÄRLDEN, VAD HÄNDE MED ATT NI SKA VARA GENTLMÄN (eller vad man kallar det för??!) MOT OSS KVINNOR / TJEJER!! hahah nej jag skojar, men en sak som ni borde ändra på och det äör att sluta skrika på oss tjejer att vi gör fel och sånt!!!! okej detta får räcka för i dag!! // Bamsehund :)

Kommentera

Publiceras ej