ÄR DETTA NORMALT??!

0kommentarer

Heej!!

Hela denna vecka har jag drömt jätte konstiga drömmar, det började med att jag började drömma att jag var med gravid... och det försatte så i några dagar. Sedan var det dax för mig att föda, och då visade det sig att jag varit gravid med trillingar utan att vetat om det...efter en lång förlossning, kom barnen äntligen ut... men då visade det sig att det var fyrlingar, två pojkar och två tjejer. Jag blev jätte förvånad att jag fick fyrlingar, eftersom på ultraljuden så var det bara en bebis, jag fick värsta paniken, eftersom mina föräldrar hade kastat ut mig när dom fick veta att jag var gravid och mina syskon vägrade prata med mig. Så det första som kom upp i mitt huvud var vart jag skulle bo nånstans och vart jag skulle få pengar i från så att jag kunde ge barnen mat och sånt..... det gick några dagar och jag fick bo på sjukhuset i några dagar.. sen kom det en kille och hälsa på mig (kände inte honom) och han erbjöd sig att jag kunde bo hos honom ett tag, men jag tackade nej eftersom jag inte kände honom, så det slutade med att jag fick bo på BUP och fick hjälp med att försörja mina barn...... och där slutade drömmen....  Jag har aldrig drömt sånna här drömmar förut, är det någon annan som också har drömt sånna här drömmar????

/ Bamsehund :)

Kommentera

Publiceras ej